پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا پایان امسال را آخرین مهلت برای قانون جریمه مشمولان غایب اعلام کرد و گفت : ابلاغیه جدیدی برای اجرای این طرح در سال آینده به این سازمان اعلام نشده است.
شعارسال: سردار بهرام نوروزی گفت: کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند و واجد شرایط استفاده از قانون معافیت از خدمت سربازی می شوند فقط تا پایان اسفند امسال مهلت دارند به مراکز پلیس+10 مراجعه و با پرداخت جریمه های تعیین شده بر اساس مصوبه امسال کارت معافیت خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه ابلاغیه جدیدی برای اجرای این طرح در سال آینده به این سازمان اعلام نشده است ، افزود : اجرای طرح مذکور در سال آینده نیازمند تصویب مجلس شورای اسلامی ، شورای نگهبان و ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح است.

سردار نوروزی در ادامه با اشاره به قانون معافیت مشمولان دارای والدین با سابقه ایثارگری اظهار داشت : بر اساس این قانون تمامی کسانی که پدر یا مادر آنها دارای سابقه 28 و 29 ماه حضور در جبهه باشند می توانند با مراجعه به سازمان های مربوطه مانند ارتش، سپاه و ناجا سوابق خود را در قالب فرم های مربوطه دریافت و با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

این مقام عالی نیروی انتظامی اظهار داشت: در این قانون مجموع سابقه حضور در جبهه و جانبازی نیز در نظر گرفته شده و به طور مثال کسانی که دارای 14 ماه حضور در جبهه و 15 درصد جانبازی باشند در مجموع برای آنها 29 ماه محسوب و یکی از فرزندان آنها از خدمت سربازی معاف می شود.

سردار نوروزی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات در دستور کار جدی سازمان وظیفه عمومی ناجاست ، گفت : در مجموع رسیدگی به پرونده های مشمولان با دقت قابل قبولی انجام می شود که این گونه کارها رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 7اسفند 1396، کدخبر:  ۷۷۷۷۲۸ ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
یعنی کسانی که مثلا دارای 24 ماه حضور در جبهه هستند مشمول کسری خدمت نمیشوند؟
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
واقعا همه مردم ایران در این زمینه به این اتفاق نظر رسیدن که سربازی برای پسرا تلف شدن دو سال از زندگیشونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین