پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
مشمولان غایب تنها امروز فرصت دارند تا برگه اعزام به خدمت سربازی خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت و مشمول بخشودگی شوند.
شعارسال: مشمولان غایب تنها امروز فرصت دارند تا برگه اعزام به خدمت سربازی خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت و مشمول بخشودگی شوند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.مشمولان غایب تنها امروز فرصت دارند تا برگه اعزام به خدمت سربازی خود را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت و مشمول بخشودگی شوند.

فرد غایب از یک روز تا چند سال هم که غیبت داشته باشد در شمول این بخشودگی قرار خواهد گرفت. در غیراینصورت اضافه خدمت ناشی از غیبت برابر قانون به آنان تعلق می‌گیرد.

سازمان وظیفه عمومی چند سالی است که تسهیلات بخشش اضافه خدمت را برای مشمولان غایب در نظر گرفته تا بتوانند با بهره گیری از آن روال قانونی سربازی را طی کنند و هیچ برنامه‌ای برای شناسایی آن‌ها مدنظر وظیفه عمومی نیست و ثبت نام آن‌ها تنها برای دریافت اطلاعات آن‌ها به منظور در نظر گرفتن شرایط بخشش برای آن‌ها است.

مشمولان غایب توجه داشته باشند این مهلت قابل تمدید نیست.

مشمولان غایب چه کسانی هستند؟ بر اساس توضیح سازمان وظیفه عمومی، مشمولان خدمت وظیفه عمومی چنانچه برای رسیدگی یا اعزام برای طی دوره ضرورت در مهلت یا موعد مقرر خود را معرفی نکنند، همچنین مشمولانی که معافیت موقت دریافت کرده‌اند و پس از پایان مدت اعتبار، ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند، غایب شناخته می‌شوند که اضافه خدمت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی جام نیوز ، تاریخ انتشار: 21بهمن 1396 ، کدخبر: 877018،www.jamnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
هردفعه میگن قابل تمدید نیست بعدش تمدیدش میکنن
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین