پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده‌های شهدای جنایت خیابان پاسداران، عامل این جنایت تا پایان سال به دار مجازات آویخته شود.

شعارسال: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، از مجازات عامل شهادت مأموران ناجا تا قبل از عید خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد با هماهنگی با دستگاه قضایی و برای التیام خانواده‌های شهدای حادثه خیابان پاسداران امیدواریم تا قبل از عید فرد جانی که سه نفر از مأموران خدوم و مخلص یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران را به شهادت رساند به دار مجازات آویخته شود.

لازم به ذکر است که سردار رحیمی ششم اسفند در مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای پاسداران با اعلام این که این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب نشأت گرفته است، گفت: ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که شهادت عزیزان‌مان را رقم زدند خواستاریم.

گفتنی است، در روز دوشنبه سی‌ام بهمن سال جاری به دنبال اغتشاش دراویش گنابادی در خیایان گلستان هفتم منطقه پاسداران تهران و حرکت وحشیانه تعدادی از آنها، سه نفر از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ همچنین یک بسیجی نیز توسط یک دستگاه سمند زیر گرفته شد و بعد از آن با ضربات سلاح سرد به شهادت رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9اسفند1396 ، کدخبر: 13961209002058: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
امیدواریم دادگاهی عادلانه برگزار شود تا اینان به سزای اعمال وحشیانه خودشان برسند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین