پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
سرپرست دادسرای جنایی تهران از مفتوح بودن پرونده زهرا کاطمی در این مرجع قضایی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

شعارسال: قاضی محمد شهریاری در رابطه با درخواست استمهال وکیل متهم گفت: بعد از تعیین وکیل تعیینی،در جلسه امروز‌ ایشان تقاضا کردند وقتی برای مطالعه پرونده داده شود که معقولانه بود و این فرصت در اختیار وکیل قرار گرفت.

نماینده دادستان گفت: اینکه دادگاه چقدر برای مطالعه پرونده وقت بدهد به اختیار خودش است. دادگاه می‌توانست کمتر فرصت بدهد اما به هر حال یک هفته مهلت داد.برای رعایت بهتر حقوق متهم قبول درخواست کار خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع سازماندهی شده بودن حمله به ماموران نیروی انتظامی با خودرو مورد بررسی قرار گیرد‌،گقت: خودروی سمند از جلوی خانه قطب دراویش بیرون آمد و عمل مجرمانه را انجام داد. محمد ثلاث تنها کسی بوده که گواهی پایه یک داشته است.راننده اتوبوس اعلام داشته بود که اتوبوس پشت به ماموران پارک شده بوده و این یعنی خودرو را برای حمله به ماموران جا به جا کرده است.

وی در مورد پرونده دو راننده دیگر حادثه خیابان پاسداران گفت: مدت طول درمان مصدومین آن پرونده هنوز مشخص نشده است و بعد از مشخص شدن دادسرا طبق قانون به تکلیف خود عمل می‌کند.

شهریاری در پاسخ به سوالی در باره اینکه پرونده زهرا کاظمی در دادسرای جرایم جنایی مفتوح است یا خیر گفت: من واقعاً از این موضوع اطلاعی ندارم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21اسفند1396 ، کدخبر: 1678882: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
امیدوارم که هیچ وقت تو ایران هیچ بی عدالتی صورت نگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین