پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد گفت:‌ برنامه‌های بسیاری برای ارتقاء دانشگاه در سال 97 داریم زیرا این موضوع در اولویت‌مان قرار دارد.

شعارسال: بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، با بیان اینکه ارتقاء‌ دانشگاه آزاد اولویت مهم مسئولان این دانشگاه برای سال 97 است، گفت: برای دستیابی به هدف مسئولان دانشگاه آزاد در ارتقاء دانشگاه برنامه‌ریزی‌های بسیاری در بخش پژوهش داریم.

وی افزود: سعی داریم دانشگاه را به رتبه‌های بالای جهانی ارتقاء دهیم.

رنجبر ادامه داد:‌ از جمله برنامه‌های ارتقاء دانشگاه آزاد ساماندهی و جذب نخبگان است که امیدواریم با انجام این طرح رتبه‌های به بالاتری در سطح جهان دست یابیم.

وی گفت: طرح‌های فناوری در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد نیز در حال اجراست که در صورت نهایی شدن می‌توانند در پیشرفت دانشگاه و حتی برای رفع نیازهای جامعه کاربردی و مؤثر باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مکتب ایرانی، تاریخ انتشار: 11اسفند1396 ، کدخبر: - : maktabeirani.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین