پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اعزام بیش از سه هزار دانشجوی همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام پایانی سال خبر داد.

شعار سال: طیب فریادرس با بیان اینکه بیش از سه هزار دانشجوی همدانی در قالب 20 کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد، افزود: اعزام این کاروان‌ها از 16 اسفند آغاز می‌شود و تا 28 اسفند ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به حجم بالای درخواست ثبت‌نام برای اعزام مناطق عملیاتی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی فقط سه هزار دانشجو می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

فریادرس با تأکید بر اینکه امسال اعزام دانشجویان فقط به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می‌گیرد، ادامه داد: سال گذشته 2800 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب و 500 نفر نیز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کاروان‌ها در پنج دوره به مناطق جنوب کشور اعزام می‌سوند و بازه زمانی حضور افراد در این کاروان‌ها چهار روزه است، تأکید کرد: با توجه به اینکه نسل جوان در دوره جنگ‌تحمیلی حضور نداشتند بنابراین شرکت در این اردوها آشنایی لازم را با فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می‌کند چرا که هویت کشور مدیون این فرهنگ بوده و برای رشد در ابعاد مختلف کشور نیاز به آشنایی و التزام جوانان به این فرهنگ وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوید همدان، تاریخ 12 اسفند 96، کد مطلب: 96121205979: www.navidehamedan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
خیلی خوبه که هر ساله امکان یازدید نسل جدید انقلاب رو از مناطق دفاع مقدس فراهم میکنن
باعث میشه ارزش های شهدا تو جامعه زنده بمونه
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
واقعا ای کاش که بسیج در زمینه های اجتماعی ورود بیشتری کنه و تاثیرات خودش رو در جامعه بیشتر کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین