پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
فرمانده سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه گفت: دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان عسلویه به راهیان نور می پیوندند.

شعار سالسرهنگ مهدی حسن زاده تصریح کرد: بیش از دو هزار نفر از بسیجیان شیعه و سنی از شهرستان عسلویه به راهیان نور مناطق جنوب اعزام می شوند.

حسن زاده اظهار کرد: اردوی راهیان نور راهی برای مقابله با هجمه دشمن و جنگ نرم و دشمن بارها با جنگ سخت درصدد صدمه زدن به انقلاب و نظام بوده و امروز به این نتیجه رسید که جنگ سخت نه تنها شکست‌های پی‌درپی را برایش به همراه داشته و اتحاد جامعه را محکم تر از قبل کرده است پس امروزه از راه جنگ نرم وارد عمل شده است.

وی به نقش شهدا اشاره کرد و گفت: مقابله با دشمن در جامعه ضروری است و برای مقابله با دشمن بصیرت افزایی و هوشیاری در جامعه یکی از الزامات است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: الگوگیری از شهدا راهی برای نقش بر آب کردن برنامه‌های دشمن است و اردوی راهیان نور راهی برای معرفی شهدا و ازخودگذشتگی آنان است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور به صورت پنج روزه برگزار می‌شود و بسیجیان شرکت کننده از مناطق عملیاتی همچون هویزه، طلائیه، دهلاویه، اروند رود و شلمچه بازدید می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 3967 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
راهیان نور سفری پر از تجربه های فراوان برای دوستداران ارزش های دفاع مقدس و آشنایی با رشادت های شهیدان ایران میباشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین