پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
مدير كل فرهنگي و هنري آموزش‌ و پرورش از بازنگری در دستورالعمل برگزاری اردوهای راهیان نور خبر داد.
شعارسال: علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در جلسه بازنگری دستورالعمل برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: امور تربیتی نهادی انقلابی است و از دستاوردهای دفاع مقدس منتفع است و در تلاش است تا با همکاری همه دست اندرکاران امر، اردوی راهیان نور را به یک جریان فرهنگی ماندگار تبدیل کند.

رمضانی ادامه داد: نقش و جایگاه اردوی راهیان نور و اثربخشی آن در تعمیق هویت ملی دانش آموزان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد: بازنگری در دستور العمل برگزاری اردوهای راهیان نور به منظور تسهیل زمینه های برگزاری آن توأم با ارتقای سطح ایمنی و امنیت اردو است.

رمضانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت بازخوانی گنجینه دفاع مقدس برای نسل های آینده، افزود: باید همه امکانات موجود و ممکن را به کار گیریم تا دانش آموزان بیشترین رهاورد و دستاورد را از اردوهای راهیان نور کسب کنند.

وی تأکید کرد: این دستور العمل باید زمینه تعامل و همکاری بیش از پیش وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین را در حوزه فعالیت های دانش آموزی تقویت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 ، کدخبر: 673478 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین