پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
رییس دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان با اشاره به ثبت اشتغال 22 هزار و 538 نفر در سامانه رصد از تحقق 108 درصدی تعهد اشتغال استان خبر داد.

شعار سال: رییس دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان با اشاره به ثبت اشتغال 22 هزار و 538 نفر در سامانه رصد از تحقق 108 درصدی تعهد اشتغال استان خبر داد.

حسین نظری اظهار کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری ایجاد شغل برای 20 هزار و 854 نفر است که تاکنون اطلاعات مربوط به 22 هزار و 538 نفر در سامانه رصد کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه دستگاه‌ها در حال جمع‌بندی و وارد کردن اطلاعات مربوط به اشتغال خود هستند، بنابراین تعداد واقعی تحقق اشتغال در استان بیشتر از رقم فعلی خواهد شد، افزود: صندوق کارآفرینی امید با تعهد اشتغال 671 نفر و ایجاد اشتغال برای 1505 نفر موفق به تحقق بیش از 220 درصد تعهد اشتغال خود شده است و از این حیث در جایگاه اول استان قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تعهد اشتغال 1200 نفر و اشتغالزایی برای 2491 نفر رتبه دوم و همچنین سازمان جهاد کشاورزی با تعهد اشتغال 2500 نفر و ثبت اطلاعات حدود 3600 نفر در سامانه رصد با تحقق 144 درصدی تعهد اشتغال از این حیث در جایگاه سوم استان قرار دارد.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز اشتغال 615 نفر را در سامانه رصد ثبت کرده و با تعهد اشتغال 456 نفر رتبه چهارم در تحقق تعهد اشتغال را در استان دارا است و همچنین اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان با تعهد اشتغال برای 1194 نفر و تحقق اشتغال برای 1573 نفر حائز رتبه پنجم را دارد.

رییس دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تعهد اشتغال برای 6000 نفر و ثبت اطلاعات 4620 نفر در سامانه رصد بالاترین اشتغال ثبت شده را به خود اختصاص داده اما هنوز به تعهد خود نرسیده است.

نظری گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دارای تعهد اشتغال 5000 نفر و تاکنون اطلاعات مربوط به 4600 نفر را در سامانه رصد ثبت کرده است و اداره کل آموزش و پرورش هم با تحقق حدود 30 درصدی تعهد اشتغال خود، کمترین میزان تحقق تعهد اشتغال و ثبت در سامانه رصد را دارا است که البته علت این مساله روند استخدامی این سازمان و صدور احکام مربوطه است.

وی افزود: دستگاه‌ها اکنون در حال پالایش و جمع‌بندی اطلاعات خود هستند و ظرف 20 روز آتی حتماً تمام دستگاه‌ها موفق به ثبت مابقی تعهد اشتغال خود در سامانه رصد می‌شوند؛ این سامانه به گونه‌ای است که امکان ثبت اطلاعات غلط و جعلی در آن وجود ندارد و ما بازرسی‌های میدانی را در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت هر سال به صورت نمونه‌ای انجام می‌دهیم و بنابراین آمار ثبت‌شده در این سامانه بیشتر از تحقق اشتغال سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از آژانس خبری تحلیلی خوانا، تاریخ انتشار 5 اسفند 1394، کد مطلب: 30924: آدرس سایت: www.khananews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین