پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
وزیر کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها طبق اقدامات انجام شده میزان قاچاق کالا در کشور به ۱۱ میلیارد دلار کاهش یافته است که مصمم هستیم با جدیت تمام این روند کاهش ادامه یابد.

شعارسال: ششمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد.

رحمانی‌فضلی در این جلسه با بیان اینکه مرزهای کشور دارای امنیت کامل هستند، اظهار داشت: با اقتدار و با تمام قوت از مرزهای کشور محافظت می شود و باید با انجام برنامه ریزی های لازم میزان امنیت مرزها را روز به روز افزایش دهیم.

وی از سازمان برنامه بودجه خواست اعتبارات مصوب مربوط به مرزهای کشور را طی چند روز آینده تخصیص و برآورد دقیقی از اعتبارات طرح ها و برنامه های پیشنهادی دستگاه اجرایی این شورا انجام دهد. وزیر کشور بر برگزاری مستمر کمیته اقتصادی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور توسط سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد و گفت: این سازمان بر اساس دستور رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهوری نیز اعتبارات مصوب و در نظر گرفته شده توسط این شورا را هرچه زودتر تخصیص دهد.

رحمانی‌فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته اظهار داشت: خوشبختانه براساس آخرین گزارش‌ها طبق اقدامات انجام شده میزان قاچاق کالا در کشور به 11 میلیارد دلار کاهش یافته است که مصمم هستیم با جدیت تمام این روند کاهش ادامه یابد.

وی تاکید کرد: باید در تمام مرزهای مورد نیاز، گلوگاهها و گمرکات دستگاه‌های پیشرفته ایکس ری نصب شوند به طوری که ظرف چند سال اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که موجب کاهش میزان قاچاق کالا شده است.

شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با پیشنهاد نصب و راه اندازی دستگاه های پیشرفته ایکس‌ری در هشت نقطه در غرب کشور موافقت کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 17 اسفند 1396 ، کدخبر: 3961217070 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین