پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفـت: از ابتدای تأسیس ثبت احوال ۱۴.۵ میلیون شناسنامه با نام‌ها و القاب حضرت فاطمه(س) صادر شده است.

شعار سال: سیف‌الله ابوترابی در آستانه‌ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، اظهار کرد: در ۱۰۰ سالی که از تأسیس سازمان ثبت احوال کشور می‌گذرد، همواره نام مبارک فاطمه محبوب‌ترین نام نزد ایرانیان بوده است.همچنین در این مدت بیش از ۱۴.۵ میلیون شناسنامه برای افرادی صادر شده که نام‌ها و القاب حضرت فاطمه را داشته‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی در این میان متعلق به نام فاطمه با نزدیک به پنج میلیون فراوانی و پس از آن زهرا با فراوانی سه میلیون و ۴۰۰ هزار، معصومه یک میلیون و ۳۰۰ هزار و مرضیه با فراوانی ۵۰۰ هزار است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: در سال‌های اخیر مادران و پدران خوش ذوق ایرانی ترکیبات زیبایی با نام‌ها و القاب مبارک حضرت فاطمه برای فرزندان خود نظیر فاطمه جان، فاطمه‌تمنا، فاطمه جانا، یگانه فاطمه، فاطمه یکتا، هدیه فاطمه، نور فاطمه، سلاله زهرا، ستایش زهرا، مهربان زهرا و معصومه مه یاس انتخاب کرده‌اند.

ابوترابی در پایان صحبت‌هایش همچنین گفت: اولین شناسنامه‌ رسمی صادر شده در کشور متعلق به فردی به نام فاطمه خانم ایرانی بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 اسفند 96، کد مطلب: 96121609388، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
چفدرررررر خوبه که جامعه ما به سمت انتخاب اسم و نام ائمه بره...ایشالله همون حضرت زهرا نگه دارشون باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین