پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
در سال ۹۶ رکورد رشد ۸ درصدی در مصرف بنزین را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم که این شدت رشد مصرف بنزین در کشور در طول یک‌سال کم سابقه بوده است.

شعارسال: متوسط مصرف روزانه بنزین از ابتدای سال 96 تا پایان روز نوزدهم اسفندماه به 80 میلیون و 200 هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (74 میلیون و 300 هزار لیتر) رشدی 8 درصدی داشته است.

مصرف این رشد مصرف بنزین  در سال 96 با شدت کم‌سابقه‌ای در تاریخ کشور افزایش یافته و این امر موجب افزایش واردات بنزین و افزایش ترافیک و آلودگی بیشتر هوا در کلان‌شهرها شد.

رشد مصرف بنزین در سال 93، تنها 1.6 درصد بود ولی در سال 94 به 2 درصد و در سال 95 هم به 5.1 درصد رسید. میزان افزایش مصرف بنزین در سال 96 تا تاریخ نوزدهم اسفندماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 8 درصد رسید.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصادایران آنلاین ، تاریخ انتشار 23اسفند 1396، کدخبر:  331967 ،www.eghtesadeiranonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین