پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۶۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
آمار‌ها در خصوص مصرف بنزین در تعطیلات نوروز نشان دهنده رشد مصرف این سوخت بوده، به گونه‌ای که مجموع مصرف از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه به یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و میانگین مصرف به ۱۰۰ میلیون لیتر رسیده است.
شعارسال: آمار‌ها در خصوص مصرف بنزین در تعطیلات نوروز نشان دهنده رشد مصرف این سوخت بوده است، به گونه‌ای که مصرف از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه در دامنه مصرف ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر تا ۱۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده و مجموع مصرف در این ایام به یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و میانگین مصرف ۱۰۰ میلیون لیتر رسیده بود.

آمار‌ها حاکی از آن است که از بیشترین حجم مصرف از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۲ فروردین ماه و با مصرف بالا ۱۰۰ میلیون لیتر به استثنا بیست و هفتم اسفند بوده است.

پس از آن از تاریخ سوم تا تاریخ ششم فروردین ماه حجم مصرف بنزین در بازه ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر تا حجم ۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر ثبت شده است.

در تاریخ هفتم فروردین حجم مصرف به رقم ۱۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر، در هشتمین روز از ماه با افت مصرف به حجم ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، نهمین روز با رشد مجددا مصرف به رقم ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید.

مصرف بنزین در روز دهم در کمترین میزان خود در یک دهه گذشته گزارش شده به گونه‌ای که در دهمین روز از سال کل حجم مصرفی بنزین ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با روز مشابه سال گذشته خود کاهش ۶.۹ درصدی داشته است.

در یازدهمین روز با رشد نسبی مصرف حجم مصرف به رقم ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و در دوازدهمین روز از سال با ادامه رشد مصرف حجم مصرفی به رقم ۱۰۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسیده بوده است.

بنا بر آمار بیشترین حجم مصرف در بیست و هشتمین روز از اسفند ماه با رقم ۱۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و کمترین حجم مصرف در تاریخ دهم فروردین ماه و به میزان ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

مقایسه این آمار با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده رشد مصرف قابل توجه بوده به گونه‌ای که رشد میزان مصرف در دامنه منفی ۶.۹ تا ۲۵ درصد گزارش شده است.

بیشترین رشد مصرف مربوط به چهارمین روز از فروردین ماه و کمترین رشد مربوط به دهمین روز از ماه گزارش شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 ، کدخبر: 3970114069 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
مردم همه عادت دارند سفر های خود را به این ایام منتقل کنند ؛ چرا برنامه ای ترتیب نمیدهند که در باقی ایام سال به گشت و گذار بپردازند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
فردا پسفردا با همین امارا به بهانه ترافیکو الودگی باز قیمت بنزین رو بالا می برن بعدش به بهانه بالا بردن کیفیت خدمات قیمت حمل و نقل عمومی رو هم بالا می برن
ن.ف83
ناشناس
Austria
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
این امار تا حد خیلی زیادی داره به محیط زیست ما اسیب میزنه چون بنزین هامون به طرز داغونی بی کیفیتن
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
خدا کنه که کیفیت بنزینی که میدن دست مردم رو روز به روز بالاتر ببرن چون واقعا محیط زیستمن در خطره و کسی حواسش نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین