پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی از آمادگی برای تامین مطلوب سوخت مورد نیاز شهروندان در تعطیلات پیش روی خبر داد و پیش بینی کرد مصرف روزانه بنزین در این ایام به ۹۵ میلیون لیتر برسد.
شعارسال: به نقل از وزارت نفت، سید محمدرضا موسوی‌خواه، وضع ذخایر بنزین کشور را مطلوب عنوان کرد و با بیان این که به اندازه کافی در کشور بنزین وجود دارد، تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، برای تامین سوخت مورد نیاز شهروندان آمادگی کامل دارد.

وی با بیان این که گستردگی سفرهای تعطیلات پیش روی به دلیل امتحانات نهایی دانش آموزان و ماه مبارک رمضان، به مانند نوروز نخواهد بود، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای خودروهایی که برای مراسم ارتحال امام خمینی (ع) به تهران سفر می کنند، نیز اندیشیده شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به هموطنان توصیه کرد تا پیش از خالی شدن باک بنزین خودروی خود، در جایگاه‌های در مسیر سوختگیری کنند تا افزون بر رفع خستگی، از شلوغی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت جلوگیری شود.

به گفته وی، این اقدام سبب می شود که در برخی جایگاههای عرضه سوخت ازدحام نشود و جمعیت میان جایگاه‌های مختلف تقسیم شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10خرداد 1397 ، کدخبر: 4310698 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین