پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: امروز ارتش با ایجاد امنیت در خاک کشور و سازمان جنگل‌ها با ایجاد پوشش گیاهی در کنار یکدیگر از خاک کشور محافظت می‌کنند.

شعار سال: به نقل از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، خلیل آقایی افزود: رهبر معظم انقلاب بیشترین تاکید را بر حفظ جنگل ها و مراتع دارند و ایشان حفاظت خاک را مهمتر از حفاظت آب برشمردند زیرا برای تشکیل یک سانتی متر خاک صد سال زمان نیاز دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای مدیریت، حفظ و احیای منابع طبیعی را امری ضروری خواند و گفت: گستره کار در منابع طبیعی بسیار وسیع است و سازمان به تنهایی قادر به حفاظت از منابع طبیعی نیست از این رو چاره‌ای جز مشارکت مردم نداریم. ­

آقایی افزود: بسیار جای خوشبختی است که امروز نیروهای مسلح کشور در مسئولیت های اجتماعی و سرسبزی ایران عزیز تلاش می کنند و ما این آمادگی را داریم که عرصه در اختیار شما قرار دهیم ­و پس از کاشت درخت، محل درختکاری را بنام ارتش نامگذاری­ و حفاظت آن را به ­شما واگذار کنیم.

جایی رزمایش انجام می دهیم که هیچ درختی آسیب نبیند

سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمین ارتش در مراسم روز درختکاری گفت: ارتش اصل کار را بر ولایت محوری قرار داده و سعی داریم دنباله روی اقداماتی باشیم که در فرامین مقام معظم رهبری قرار داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین اظهار داشت: درختکاری اقدامی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند و هرساله طبق سنت حسنه بر کاشت درخت اقدام می کنند.

وی گفت: ما در رزمایش هایی که انجام می دهیم همواره تاکید مان بر این است که­جایی رزمایش را انجام دهیم که­هیچ درختی آسیب نبیند.

حیدری افزود: رزمایشی که در دریای عمان داشتیم با یکسری درختان حرا روبرو شدیم، مسیر را تغییر دادیم و تاکید مان این بود که هیچ شلیکی در آن منطقه جنگلی صورت نگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خطاب به رییس سازمان جنگل ها­ گفت: اگر در اختیار ارتش نهال قرار داده شود این ظرفیت وجود دارد در مناطقی که نیروی انسانی کمتر وجود دارد ارتش مناطق مورد نظر را نهال کاری کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 اسفند 96، کد مطلب: 4248795: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
ای کاش سازمان جنگل ها با نقشه اینده محور طی 5تا 10 سال تمام قسمت های گرد و خاک زارو با کمربند سبز درخت محاصره کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
امیدواریم خدا هرچی بیشتر یاریشان کند تا از خاکمان به بهترین شکل مراقبت کنند و جلوی خیلی از فساد ها و خرابکاری ها گرفته شود
ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
برای خیلی از مشکلاتمون باید بصورت چند سازمانی وارد عمل بشیم
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین