پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بارش‌های اخیر موجب افزایش ۶ سانتی متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد.
شعارسال: تقی کهوریان ظهر امروز در آئین برگزاری رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز 97 آذربایجان غربی اظهار داشت: پرهیز از خطر و آرامش در سفر، شعار ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز است که برای تحقق آن هماهنگی و همکاری مؤثر تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های اجرایی لازم است.

وی افزود: آماده‌سازی امکانات و فراهم کردن شرایط پذیرایی از مسافران در آذربایجان غربی، حضور مؤثر و هماهنگ سازمان‌ها و نظارت و کنترل بر کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران از راهبردهای اصلی در ایجاد فضایی آرام، ایمن وبانشاط در ایام نوروز در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد خدمات اجرایی سفر در قالب کمیته‌های ده‌گانه آن تمهیدات لازم را برای فراهم کردن امکانات و شرایط میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی استان پیش‌بینی کرده‌اند و در این راستا آذربایجان غربی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارد.

وی افزود: پیش‌نیاز آرامش سفر، ایمنی در سفر است که در همین ارتباط نیز مجموعه عوامل پلیس در یگان های مختلف انتظامی و پلیس‌راه به همراه سایر دستگاه‌های مسئول در امر سفر تدارک لازم برای برقراری امنیت کامل در طول سفر و جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده‌ها را اندیشیده‌اند.

کهوریان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر که سبب افزایش 6 سانتی‌متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد و با توجه به پیش‌بینی دمای مطلوب بهاری و عدم برودت هوا در طول تعطیلات نوروز، از هم‌وطنان در سراسر کشور برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان و استفاده از هوای پاک و طبیعت سرسبز این خطه از کشورمان دعوت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اطمینان از کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی در آذربایجان غربی، تیم‌های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر به‌صورت مستمر و از نزدیک بر نحوه فعالیت واحدهای اقامتی، عرضه و فروش خدمات و مواد غذایی، فروشگاه‌های عرضه اقلام و فعالیت‌های اماکن تاریخی و موزه‌ها نظارت و در کوتاه‌ترین زمان به شکایات مسافران رسیدگی خواهند کرد.

دولت در بودجه 97 توجه ویژه‌ای به بخش گردشگری دارد

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی یادآور شد: اگرچه پایه توسعه استان در نظریه پایه توسعه بر مبنای صنعت، معدن و بازرگانی برنامه‌ریزی‌شده اما با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری می‌توان به اهداف پیش‌بینی‌شده در چشم‌انداز توسعه آذربایجان غربی دست یافت.

وی با بیان اینکه دولت در بودجه 97 توجه ویژه‌ای به بخش گردشگری دارد و منابع قابل‌توجهی را برای توسعه این بخش و اشتغال‌زایی از این محل پیش‌بینی نموده اظهار داشت: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعت گردشگری آذربایجان غربی به‌عنوان یک فعالیت فرابخشی در انجام مأموریت های که به عهده دارند اهتمام ویژه‌ای داشته باشند به‌گونه‌ای که بتوانیم سفر رضایت بخشی را به مسافرین در نوروز امسال هدیه نماییم.

عوامل انتظامی آذربایجان غربی تمام توان و امکانات و تجهیزات خود را برای برقراری آرامش و امینت شهروندان و مسافران در ایام نوروز به‌کار می‌گیرد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این رزمایش با اشاره به آمادگی پلیس در برقراری نظم و امنیت در شهرها و جاده‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: ایجاد محیطی امن همراه با آرامش انتظار به‌حق مردم از مجموعه پلیس است و اعلام می‌کنیم مجموعه عوامل انتظامی استان تمام توان و امکانات و تجهیزات خود را برای برقراری آرامش و امینت شهروندان و مسافران در ایام نوروز به‌کار می‌گیرد.

سردار ناصر اصلانی افزود: برخورد قاطع پلیس با متخلفان، مجرمان و برهم زنندگان نظم و آرامش، کنترل دقیق عبور و مرور وسایل نقلیه در شهرها و جاده‌ها و رسیدگی سریع به تصادفات احتمالی رانندگی در محورهای ارتباطی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی در آذربایجان غربی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: مجموعه فعالان در عرصه گردشگری تلاش می‌کنند تا نوروز امسال آذربایجان غربی به یکی از مقاصد نمونه گردشگری در کشور تبدیل شود و بر همین اساس نیز تدابیر لازم در کارگروه‌های 10گانه ستاد نوروزی پیش‌بینی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 ، کدخبر: 1682002 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
مگر اینکه بارون بیاد و عوامل طبیعی باعث بشه که دریاچه ارومیه احیا بشه وگرنه از دست خودمون هیچیی برنمیاد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
یه نفر یه سنگی میندازه توچاه
صد تاعاقل نمیتونن درش بیارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین