پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تلگرام افراد و کشورهایی را که تحت تحریم های آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل قرار دارند از خرید ارز دیجیتال اختصاصی خود موسوم به گرم محروم کرد.
شعارسال:تلگرام افراد و کشورهایی را که تحت تحریم های آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل قرار دارند از خرید ارز دیجیتال اختصاصی خود موسوم به گرم محروم کرد.

به نقل از اسپوتنیک نیوز، تلگرام قصد دارد به زودی عرضه عمومی ارز دیجیتال خود را آغاز کند. ولی از هم اکنون اعلام کرده که برخی افراد و شرکت ها حق خرید آن را ندارند، زیرا در فهرست تحریم های بین المللی هستند.

دامنه تحریم یادشده به اقوام و خویشاوندان نزدیک افراد مورد تحریم و از جمله همسر، فرزندان و خواهران و برادران آنها نیز کشیده می شود. این تحریم تمامی ساکنان کشورهای ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و شبه جزیره کریمه را شامل می شود.

اولین بار در ماه ژانویه اخباری در مورد عرضه ارز دیجیتال تلگرام برای اولین بار منتشر شده بود. تلگرام امیدوار است از محل خرید و فروش ارز دیجیتال خود میلیاردها دلار سود به جیب بزند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26اسفند96، کدخبر: 13961226000619 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
هر نفس اواز تحریم می رسد از چپ و راست..
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین