پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
استاندار خوزستان گفت: با مکاتبات انجام شده تعویض پلاک و اعطای مرخصی به دارندگان خودروهای پلاک اروند از امروز آغاز می‌شود.

شعار سال: استاندار خوزستان گفت: با مکاتبات انجام شده تعویض پلاک و اعطای مرخصی به دارندگان خودروهای پلاک اروند از امروز آغاز می‌شود.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با مکاتبات و نامه‌نگاری‌هایی که انجام شده مقرر شد شورای نظارت بر گمرکات استان تمهیدات و امکانات لازم برای تعویض پلاک و اعطای مرخصی به متقاضیان را از سر بگیرد و این مشکل رفع شود.

وی افزود: از ساعت 10 صبح امروز، 27 اسفندماه اعطای مرخصی و تعویض پلاک خودروهای پلاک اروند از سر گرفته می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت مرخصی و تعویض پلاک به گمرکات آبادان و خرمشهر مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کدمطلب:96122714770، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
چقدر خوبه که این طرح ها به ثبت در پلاک ماشین ها خیلی خیلی میتونه کمک کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
هیچ وقت نشده مسئولین یه کار رو تمام کنند مرخصی بالای 2500 چی ؟ چرا اینقدر خون بدل مردم میکنید به خدا درست نیست مردم آزاری . ازبیرون همه دارن توسرمون میزنند از داخل هم خودمون به مودمون رحم نمیکنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین