پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
استاندار خوزستان گفت: در حد توان و بضاعت برای برطرف کردن مشکلات اصحاب رسانه اعلام آمادگی می‌کنم.

شعار سالغلامرضا شریعتی شامگاه 27 اسفند ماه در مراسم تقدیر و تشکر از تلاش های اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول یک سال گذشته اصحاب رسانه زحمات زیادی کشیدند و به بیان مشکلات و استعدادهای استان با تحلیل و ارائه طریق برای اداره بهتر امور پرداختند.

وی با بیان اینکه از همین رو بر خود واجب دانستم از زحمات اصحاب رسانه تشکر کنم، خطاب به اصحاب رسانه افزود: شما همواره ما را در امور کمک کردید و در جهت بهبود شرایط و در این راه از هیچ کوشی دریغ نورزیدید.

استاندار خوزستان به حضور خبرنگاران در راه‌های صعب‌العبور برای پوشش اخبار اشاره کرد و ضمن تقدیر از خطرپذیری‌های خبرنگاران در راستای انجام وظایف بیان کرد: در حد توان و بزاعت برای برطرف کردن مشکلات اصحاب رسانه اعلام آمادگی می‌کنم.

وی با اشاره به هم‌اندیشی برای توسعه استان و بهبود شرایط با اصحاب رسانه گفت: باید یک سری کارگروه‌هایی تشکیل شود و امور مرتبط با اصحاب رسانه کلاس‌بندی شود و کارگروه‌ها باید جهت برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

شریعتی با ابراز امیدواری که بدون هیچ واسطه‌ای این ارتباط بین ما وجود داشته باشد، عنوان کرد: انتقاد برای بنده راهگشا و کمک کننده است و اگر هم موفقیت ناچیزی باشد همه آن ها با تعریف و تمجید کمتر ایجاد می‌شود و این نقد هست که مدیر را وادار و ملزم به انتخاب مسیر درست می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نقش منتقدین برای برطرف کردن مشکلات از نظر من بهتر و بیشتر از تمجیدکنندگان است، تصریح کرد: از تلاش‌های ارزنده همه اصحاب رسانه تشکر می‌کنم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: نشست خبری برای پرسش و پاسخ و ارائه برنامه‌ها و توضیح درباره مشکلات در فروردین ماه برگزار می‌شود و در رابطه با موضوعات مختلف به تفصیل صحبت می‌کنم.

نامه‌های استانداری برای کمک به مطبوعات اجرایی نشد

مجید منادی نایب رئیس خانه مطبوعات استان و سرپرست خبرگزاری تسنیم در خوزستان نیز در این جلسه اظهار داشت: رسانه‌ها همواره در صحنه برای پوشش وقایع تحت هر شرایطی حضور دارند.

وی با بیان اینکه استانداری جلسه‌ای برای بازگوی اقدامات مثبتی که برای رسانه‌ها داشته برگزار کند، خطاب به استاندار گفت: در خانه مطبوعات با اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای تشکیل شد و در آن شما قول‌هایی برای همکاری با رسانه‌ها داده شد.

نایب رئیس خانه مطبوعات ادامه داد: در آن جلسه قرار بر همکاری کمک‌های برخی سازمان‌ها و ادارات و شرکت‌ها شد که متاسفانه به جز یک سازمان هیچ سازمان دیگری دستورات را عملیاتی نکرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تهدید محور شده‌ایم، بیان کرد: اصحاب رسانه قشر فرهیخته جامعه هستند و به هر نوعی مشکلاتشان را مطرح نمی‌کنند لذا زمانی که چراغی زرد می‌شود باید در پی راه برطرف کردن مشکلات اقدام کرد.

منادی خطاب به شریعتی عنوان کرد: دستور دهید تا قول‌های داده شده جنبه عملیاتی پیدا کنند تا در سال آینده خبرهای خوشی برای رسانه‌ها داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 28 اسفند 96، کدمطلب: 1684350 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
اعلام امادگی به تنهایی کافی نیست باید عمل کرد
به حرف این دوستان گوش دادو مشکلات انها را برطرف کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین