پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
رئیس سازمان حج و زیارت، از افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد زائران نوروزی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: ۶۰ درصد اعزام های نوروزی هوایی انجام می شود.

شعارسال: سعید اوحدی درمورد اعزام های نوروزی افزود: برای اعزام های نوروزی به عتبات عالیات عراق ۱۰۰ درصد تعداد زائران افزایش یافته که این اقدام مهمی بوده که توسط سازمان حج رخ داده است.

وی اظهار داشت: برای اعزام های نوروزی از چند ماه قبل برنامه ریزی های لازم برای تامین اقامت، غذا، امنیت، حمل و نقل و... صورت گرفته و بدین منظور چندین بار به عراق سفر کرده و با مسئولان حج آنان دیدار و مذاکره کرده ایم.

رئیس سازمان حج از افزایش۱۲۰ درصدی اعزام هوایی زائران به عتبات خبر داد و تاکید کرد: در عتبات نوروزی ۶۰ درصد سفر هوایی انجام می شود که در مقایسه با نوروز سال گذشته رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

اوحدی گفت: حدود۱۸۰ هزار نفر برای عتبات در نوروز ثبت نام کرده بودند که۱۲۰ هزار نفر آنها اعزام خواهند شد.

وی در مورد افزایش قیمت سفر عتبات نوروزی نیز گفت: در ایام نوروز با توجه به تنوع بسته سفر و اعزام به سامرا، با افزایش قیمت محسوسی مواجه نیستیم.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، مدیریت لازم انجام شده تا زائران برای اعزام به عتبات در ایام نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 11 اسفند 1394 ، کدمطلب: 3569766، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین