پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه در سال جدید پیش بینی می شود نرخ مسکن دو دهم از شاخص تورم عبور کند، گفت: این افزایش ارزش ملک بر اجاره بها اثر قابل توجهی ندارد.
شعارسال: مصطفی قلی خسروی درباره وضعیت اجاره بها در سال 97 اظهار داشت: اجاره بها تابع ارزش ملک است و اگر قیمت ملک و مسکن افزایش یابد بر روی اجاره بها هم اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود ارزش ملک دو دهم از شاخص تورم عبور کند، گفت: این میزان افزایش قیمت مسکن بر روی اجاره بها اثرگذاری قابل توجهی نخواهد داشت. البته در پایان خرداد ماه که فصل نقل و انتقالات مسکن در بازار اجاره است به دلیل افزایش عرضه و تقاضا نوسانات قیمتی وجود خواهد داشت.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه باید صنعت اجاره فعال شود، گفت: با هدایت خانه های خالی به سمت بازار اجاره و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش مسکن،صنعت اجاره فعال می شود و در این صورت است که افزایش قیمت در بخش اجاره رخ نمی دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397 ، کدخبر: 605833 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین