پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در گفت‌و‌‌گو با تسنیم گفت که با اتکا به قدرت دوران دفاع مقدس, عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از ۲۵ سال به پایان می‌رسانیم.

شعارسال:امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در گفت‌و‌‌گو با تسنیم گفت که با اتکا به قدرت دوران دفاع مقدس, عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از ۲۵ سال به پایان می‌رسانیم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در جهاد رسانه ای شهید رهبر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا در خصوص نقش راهیان نور در افزایش قدرت بازدارندگی اظهار کرد: دشمنان ما در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم نا مشروع صهیونیستی این را می‌فهمند که اگر ملت به آرمان ها و آموزه ها و معارف انقلاب اسلامی پایبند باشند, نه او می تواند در اریکه قدرت باقی بماند و نه رژیم صهیونیستی می‌تواند به عمر منحوس خود ادامه بدهد و این حاصل نقش ملت و حضورشان در راهیان نور هست.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند که این جریان را کمرنگ کنند اما کمرنگ نخواهد شد و این راه ادامه خط شهدای کربلا و راه حضرت ابا عبدالله(ع) است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به شعار "ما توانستیم" شعارامسال راهیان نور, تصریح کرد: ما توانستیم دو ابر قدرت را در دوران دفاع مقدس زمین بزنیم و ما توانستیم در برابر قدرت های شیطانی که می خواستند جبهه مقاومت را بشکنند, موفق شویم.

سرلشکر موسوی گفت:‌ما خواهیم توانست با قدرت دوران دفاع مقدس و اقبالی که مردم به راهیان نور و مناطق دوران دفاع مقدس و آموزه های دفاع مقدس دارند, آمریکا را در اریکه قدرتش سرکوب می‌کنیم و عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از 25 سال تمام می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا ،تاریخ انتشار4فرودین 97، کدخبر: 1333951، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
من به این فرمانده های انقلابی سپاهی که الان در ارتش هم هستند توصیه میکنم بگذارید کشور های دیگر این رژیم را نابود کنن ؛ بزارید کشور کمی امنیت سیاسی و اجتماعی داشته باشد ، وظیفه نابودی این رژیم بر گردن ما نیست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
این حرف میتونه دهن خیلی هارو ببنده! اینکه هم ارتش هم سپاه به همراه رهبری و به همراه اکثریت قاطع ملت ایران یک حرف رو میزنن! نابودی اسرائیل!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
امیدواریم واقعا همینطور باشه که انشالله قدس به دست شیعیان بیوفته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین