پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
سه اتحادیه بزرگ کشور در نامه ای به حمایت خود از پاسخ قاطعانه فرمانده کل ارتش ایران اسلامی به برخی از این حاشیه سازی ها پرداختند.

شعارسال:سه اتحادیه بزرگ کشور در نامه ای به حمایت خود از پاسخ قاطعانه فرمانده کل ارتش ایران اسلامی به برخی از این حاشیه سازی ها پرداختند.

سه اتحادیه بزرگ کشور در نامه ای به حمایت خود از پاسخ قاطعانه فرمانده کل ارتش ایران اسلامی به برخی از این حاشیه سازی ها پرداختند ،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞

سوره احزاب ؛ آبه ۲۳

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند

بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای شما و همه سربازان عزیز اسلام، برخود لازم دیدیم که مراتب تقدیر و تحسین تشکل های دانشجویی انقلابی را به جهت مواضع وحدت آفرین و هوشمندانه ای که به تازگی از حضرتعالی منتشر شد به عرض برسانیم.

در زمانه ای که بسیاری از سیاسیون و احزاب و جناح ها از رهگذر اختلاف افکنی و حاشیه سازی سعی در فرار از مسئولیت دارند، پاسخ قاطع شما برادر بزرگوار به عنوان فرمانده کل ارتش عزیز ایران اسلامی به برخی از این حاشیه سازی ها بسیار به دل نشست و مایه مسرت فرزندان انقلابی این مرز و بوم گردید. احتمال میدهیم که ابراز قاطعانه مواضع یادشده ممکن است دشمنی عده ای را برانگیزد و بنای ایشان را بر توهین و کارشکنی در مسیر ارتش عزیز قرار دهد که از خدای متعال برای شما و مجموعه برادران و خواهرانمان در ارتش قهرمان توفیق روز افزون را آرزومندیم.

مطمئنا مجموعه ارتش و سپاه پاسداران مانند هر نهاد دیگری در کشور دارای نقاط قوت و ضعف متعدد است که باید در راه اصلاح آن کوشید گه بدون شک یکی از لوازم آن حفظ انسجام و اتحاد یکپارچگی نیروهای مسلح و پرهیز از دامن زدن به اختلاف افکنی ها و حاشیه پردازی هاست که این مهم به خوبی در سخنان ارزشمند حضرتعالی مورد توجه قرار گرفت.

دانشجویان انقلابی اعتقاد راسخ دارند که هر آوایی که در راستای تفرقه افکنی میان نیروهای مسلح کشور به گوش برسد،آوای شیطان است و هر شخص و جناحی که در این مسیر قدم بردارد از دایره دلسوزان و علاقه مندان به آینده کشور خارج شده است.

در پایان از خداوند متعال عزت روز افزون قهرمانان ارتش اسلام را مسئلت میکینم

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های کشور

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت)

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار 3اردبیهشت 97، کد خبر: 934345 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا سخنرانی ایشون در این شرایط کشور خیلی به اتحاد جامعه کمک کننده بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین