پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
فرمانده کل ارتش گفت: رفتار آمریکایی‌ها در خصوص اغتشاشات ایران تازگی ندارد. آن‌ها همواره اعلام کرده اند که میخواهند ریشه انقلاب را بخشکانند.

شعارسال: فرمانده کل ارتش گفت: رفتار آمریکایی‌ها در خصوص اغتشاشات ایران تازگی ندارد. آن‌ها همواره اعلام کرده اند که میخواهند ریشه انقلاب را بخشکانند.

امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به حمایت‌های مکرر مقامات آمریکایی از اغتشاشات ایران اظهار داشت: رفتار آمریکایی‌ها تازگی ندارد. این کشور همواره از ابتدای انقلاب اسلامی رسما و علنا اعلام کرده که می‌خواهد ریشه انقلاب را بخشکاند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده همواره با نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و ملت ایران درگیر بوده، افزود: آن‌ها از همان ابتدا با ملت ایران دشمن بوده و به‌جد فصد دارند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

موسوی تصریح کرد: هرچند این رفتار آمریکایی‌ها تازگی ندارد، اما قرار هم نیست هرچه آن‌ها می‌خواهند همان شود. این نظام ثابت کرده که با خواست خداوند و با اتکا به این ملت بزرگ، با گذشت قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، هر دشمنی را زمین می‌زند و پیروز می‌شود.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کنید آمریکایی‌ها با چنین رفتار‌هایی به دنبال تشدید تحریم علیه ایران و در نهایت نقض برجام هستند، گفت: آن‌ها هرکاری بتوانند انجام می‌دهند و اگر هم تاکنون کاری انجام نداده‌اند به این دلیل بوده که از دستشان برنیامده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در برابر هر اقدامی که آمریکایی‌ها انجام داده اند موفق عمل کرده و از این پس نیز موفق خواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19 دی 1396، کدخبر: 658593، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین