پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به ناشیانه عمل کردن دشمن در اغتشاشات اخیر، گفت: اوج این رفتار حمایت دفعی رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا و فرانسه از این آشوب‌ها بود.

شعار سال: اسماعیل کوثری نماینده مجلس نهم در واکنش به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: هدف اغتشاشات اخیر که توسط عوامل خودباخته داخلی و به سرکردگی آمریکا، صهیونیست و کشور‌های مرتجع منطقه صورت گرفت، تحمیل شکست به نظام جمهوری اسلامی ایران بود. هوشیاری و بصیرت بالای مردم و اقدامات متناسب نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها دسیسه دشمن را حنثی کرد.

وی افزود: دشمن مردم ایران را نمی‌شناسد و نمی‌داند که آن‌ها کوچکترین توجهی به یاوه گویی‌های بیگانگان ندارند و هرگاه احساس کنند که پای دسیسه‌های دشمن در میان است مسیرشان را از آن‌ها جدا می‌کنند.

کوثری با اشاره به ناشیانه عمل کردن دشمن در اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: اوج این رفتار حمایت دفعی رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا و فرانسه از این آشوب‌ها بود. چراکه این موضوع نشان از وابستگی اغتشاشگران به عوامل خارجی دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره طی 38 سال گذشته در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند، خاطرنشان کرد: ایالات متحده نه تنها قدرتی در برابر جمهوری اسلامی ندارد بلکه می‌خواهد با بکارگیری و سواستفاده از برخی مهره‌های خودباخته داخلی به اهداف شوم خود دست یابد، اما در نهایت این مردم بودند که با صلابت پاسخ توطئه دشمن را دادند و به لطف خدا این دسیسه را در نطفه خفه کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت افکار نیوز، تاریخ 17 دی 96، کد مطلب: 700884: www.afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین