پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت باید با تمام توان خود در راستای رفع مشکلات اصناف اقدام کند، ولی همه ما هم باید مراقب باشیم که سوار جریان موج سواری دشمن، ضد انقلاب و منافقان نشویم.

شعارسال: سردار محمدحسین سپهر در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم یزد در طول سال‌های قبل و بعد از انقلاب خدمات ارزنده بسیاری به ایران ارائه کردند اظهار داشت: از دیرباز یزد مهد عالمان بزرگ دینی و مراجع عظام تقلید جهان اسلام و تشیع بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از علمای این شهر از یاران صدیق و پشتوانه‌های نهضت انقلابی حضرت امام خمینی (ره) بودند گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب هم ما از برکت حضور مسئولان ارزشمندی که از این خطه به ایران اسلامی خدمت می‌کنند بهره‌مند هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هم رزمندگان یزدی در برابر مشکلات به صورت بسیار سختکوش ایستادگی می‌کردند و برخی اقداماتی داشتند که از هیچ شخص دیگری بر نمی‌آمد و تنها با ابتکار جوانان یزدی محقق شد.

وی با بیان اینکه اتاق و قرارگاه جنگی آمریکا علیه ما در وزارت خزانه‌داری آن‌ها مستقر شده بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته ما شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکایی‌ها را که می‌بینیم متوجه می‌شویم که دست به هر اقدامی زده‌اند، ولی موفق نشدند.

سپهر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در طول سال‌های گذشته با شکست‌هایی که در عرصه‌های مختلف در برابر ایران متحمل شده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید در عرصه معیشت مردم شروع به فعالیت کنند و به آن‌ها فشار وارد آورند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در این جنگ بیشتری ظلم و سختی به مردم وارد می‌شود تصریح کرد: موضوع دیگری که آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که باید در آن حوزه وارد شوند، محور فرهنگ است که همانند محور اقتصادی به آن حمله می‌کنند.

وی بر ضرورت مبارزه و ایستادگی برابر برابر آمریکا در این دو حوزه همانند سایر حوزه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: این مبارزه یک مبارزه دائمی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما هیچ راهی جز مبارزه با آمریکا نداریم.

سپهر با تاکید بر اینکه امروز این توقع وجود دارد که جریان مبارزه با آمریکا در صحنه‌های اقتصادی قوت پیدا کند تصریح کرد: بخشی از مشکلاتی که در حوزه اقتصادی وجود دارد به دلیل برخی کوتاهی‌هایی است که صورت گرفته و باید مسئولان جبران کنند، ولی امروز ما نیاز به یک هوشمندی وسیع عمیقی داریم که مراقب باشیم خدای ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمن نتواند ما را فرماندهی و هدایت کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همانطور که فرماندهان گردان‌های ما در دوران دفاع مقدس نقش اساسی در دفاع از این نظام داشتند، امروز هر بازاری و فعال اقتصادی ما یک فرمانده گردان دفاع مقدس است و امروز باید در عرصه جنگ اقتصادی اقدام به مبارزه با آمریکا کنند.

وی بیان کرد: این توقع در استان یزد وجود دارد که فعالان بازار یزد امروز این استان را همانطور که در زمان دفاع مقدس در صف دفاع از انقلاب بودند، انشاالله این مسیر را با قوت پیگیری کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: عبور از این موضوع قطعا نیاز به مقاومت و مدیریت درست اوضاع دارد و در صورتی که بتوانیم این مدیریت را به درستی انجام دهیم، آمریکا اینبار هم قطعا و به یقین شکست می‌خورد.

سپهر بیان کرد: اگر یک سال در برابر آمریکا ایستادگی کنیم و تحریم‌هایی که آن‌ها در یکی دو ماه آینده برقرار می‌کند را مدیریت کنیم و از آن به سلامت عبور کنیم تمام برنامه‌های آن‌ها نقش برآب می‌شود چرا که برنامه آن‌ها این است که در مدت شش ماهه ایران را از پای درآورند.

وی نگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور را یکی از راهکار‌های مدیریت تحریم‌های جدید دانست و بیان کرد: بدون شک جریان آمریکایی که امروز در برخی از اصناف ورود پیدا کرده، به دنبال سوء استفاده از خواسته‌های برحق اصناف ایران هستند و سعی در ایجاد اغتشاش در مطالبات به حق آن‌ها دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دولت باید با تمام توان خود در راستای رفع مشکلات اصناف اقدام کند، ولی همه ما هم باید مراقب باشیم که سوار جریان موج سواری دشمن، ضد انقلاب و منافقان نشویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فردا ، تاریخ انتشار: 7 تیر ، 1397 ، کدخبر: 837292، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
چون دوباره ملت ناراضی شدن باز هم از این حرفا شروع شده! اقا باور کنید! باور کنید! باور کنید! ملت ناراضین!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین