پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
جلسه محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق برای نهمین بار به تعویق افتاد.
شعارسال: دادگاه رژیم آل خلیفه برای نهمین بار جلسه محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق را به ۲۴ آوریل/ ۴ اردیبهشت / موکول کرد.

در حالی که شیخ علی سلمان از سوی رژیم آل خلیفه به جاسوسی با قطر متهم است یک کارشناس موسیقی نروژی پس از شنیدن چندین بار نوار صوتی مکالمه، مقطع بودن و مونتاژ بودن آن را تایید کرد.

شیخ علی سلمان از جلسه اول محاکمه خود اتهام جاسوسی برای قطر را تکذیب کرد. جمعیت الوفاق هم خواستار میانجیگری کشورهای ذیربط برای توقف محاکمه ناعادلانه وی شد.

پیش از این دادگاه رسیدگی به پرونده شیخ علی سلمان به روز گذشته پنجشنبه موکول شده بود.

شعبه چهارم دادگاه جنایی بحرین ژوئن سال ۲۰۱۵ طی حکمی شیخ علی سلمان دبیرکل بزرگترین جمعیت معارض این کشور(الوفاق) را به اتهام تحریک به خشونت، عدم پیروی از قوانین و اهانت به وزارت کشور به ۴ سال حبس محکوم کرد.

دبیر کل جمعیت الوفاق هم اکنون سومین سال از محکومیت چهار ساله خود را در حبس سپری می‌کند.

سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش سال ۲۰۱۸ خود، رژیم بحرین را حکومتی سرکوبگر معرفی کرد و نوشت که حقوق بشر در سال گذشته میلادی وضعیت وخیمی در این کشور داشته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری ابنا  ، تاریخ انتشار: 4فروردین 1397، کدخبر: 107980843  ،www.tnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
این عربستان هم انقدررر رو بازی میکنه که اصلا ادم حالش بهم میخوره! وقتی گفه که اون نوار فیکه و مونتاژ شده ست دیگه این همه بحث برای چیه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین