پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲
بیشترین ترددهای نوروزی در سال ۱۳۹۷ در استان‌های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم و فارس بوده است

شعارسال: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به افزایش تعداد خودروها و وضعیت جوی مساعد نوروز امسال نسبت به سال قبل اظهار کرد: در مجموع این عوامل سبب شد تا تعداد سفرها در طرح نوروزی امسال ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یابد.

سردار تقی مهری در حاشیه بازدید فرمانده ناجا از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش انجام شد، اظهار کرد: در ماه‌های منتهی به پایان سال، جلسات مختلفی برای طرح ترافیکی نوروز ۱۳۹۷ برگزار شد و در آن دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ضمن ارائه‌ گزارش عملکرد خود در دوره‌های گذشته درباره اقدامات خود در طرح نوروزی امسال مواردی را مطرح کردند که خوشبختانه نتیجه آن منجر به افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌های سراسر کشور شد.

مهری با اشاره به تشکیل قرارگاه ترافیکی نصر در طرح ترافیکی اظهار کرد: این قرارگاه به صورت شبانه‌روزی فعال است و وضعیت جاده‌ها و معابر را رصد می‌کند.

وی درباره علت وقوع تصادفات گفت: امسال بررسی‌های ما نشان داد که مهم‌ترین علت در تصادفات فوتی در طرح نوروزی، سرعت و سبقت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلوست؛ به طوری که این عوامل حدود ۸۵ درصد علل تصادفات را به خود اختصاص داده است.

مهری با بیان این‌که بیشترین ترددهای نوروزی در سال ۱۳۹۷ در استان‌های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم و فارس بوده است، اظهارکرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان رخ داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1397، کدخبر: 601269، www.asriran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
سفر ها در نوروز مسلما باید رشد کرده باشند چرا که قیمت ارز امسال به طرز بی سابقه ای رشد پیدا کرده بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین