پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
امام جمعه قزوین گفت: حمایت از کالای داخلی زمینه وابستگی به اجانب را کاهش داده و موجب رونق اقتصادی و تقویت اشتغال می شود و دستگاههای اجرایی باید در خرید کالای داخلی پیشگام باشند.

شعارسال: آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری سال جدید که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: همزمانی بهار طبیعت با تحولات عرفانی و معنوی در ماههای رجب، شعبان و رمضان فرصتی مغتنم برای خودسازی است.

وی افزود: در بهار معنوی ماههای با برکت شاهد نزول قرآن هستیم و برای این که انسان شایسته درک لیله القدر شود باید عبادت در این ماهها را جدی بگیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال جدید با تعیین شعار «حمایت از کالای ایرانی» با مخاطب قراردادن مردم و مسئولان همه را برای حمایت از تولید داخلی دعوت به مشارکت کرده اند و ما نیز وظیفه داریم در این زمینه همکاری کنیم.

آیت الله عابدینی یادآورشد: به نظر می رسد تکلیف امسال ما کمی آسانتر باشد زیرا همه مردم می توانند با مصرف کالای ایرانی در تحقق این شعار مشارکت کنند و سهمی در تحقق رهنمود رهبری داشته باشند.

وی اظهارداشت: شورای فرهنگی عمومی باید برای فرهنگ سازی اقدام کند و ادارات دولتی در این راه پیشگام باشند تا دیگران نیز آن را الگوی خود قرار دهند و کالای ایرانی مصرف کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: توجه به تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی می تواند زمینه وابستگی ما به خارج را کاهش داده و ما را زیر سلطه اجانب نبرد لذا این موضوع باید با جدیت از سوی مردم و مسئولان پیگیری شود.

عابدینی به سالگرد رحلت آیت الله هادی باریک بین هم اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی مبارز و نستوه و تاثیرگذار در استان و کشور بودند و امیدواریم سالگرد فقدان این شخصیت فردا بخوبی در قزوین برگزار شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15فروردین1397، کدخبر: 4263426: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
من که میگم در زمینه شعار سال بیشترین مسئولیت متوجه خود مسئولانه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین