پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
استاندار قزوین در جریان بازدید رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز کشور از نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط در شهرک صنعتی کاسپین، با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد ملی، تصریح کرد: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم.

شعارسال: استاندار قزوین در جریان بازدید رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز کشور از نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط در شهرک صنعتی کاسپین، با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد ملی، تصریح کرد: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم.

زاهدی افزود: قزوین ضمن دارا بودن بیشترین حجم از آزادراه و بزرگراه در کشور و نیز بهره مندی از خطوط ریلی، از جایگاه ویژه و ممتازی به لحاظ حمل و نقل برخوردار است.

وی با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد ملی، تصریح کرد: باید با تشدید مبارزه با این پدیده شوم از محصولات داخلی حمایت کنیم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین نیز در این بازدید یادآور شد: در استان قزوین بیش از یک هزار و 200 کالای صنعتی با انواع مختلف تولید می شود.

منوچهر حبیبی ادامه داد: قزوین در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی نیز جزو چهار استان برتر کشور بوده و نخستین شهر صنعتی کشور به نام البرز در این استان قرار دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17دی 1397 ، کدخبر: 797066،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین