پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: نمایندگان با تصویب بودجه مناسب در حمایت از تولید و کالای ایرانی جدی هستند.

شعارسال: بهمن طاهرخانی عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان گفت: با تصمیم گیری های درست و منطقی باید همه در توسعه استان و کشور سهیم باشیم و در این راستا نمایندگان نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم در عرصه بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تولیدکنندگان کشور به مرغوبیت کالا توجه کنند تا هم نیاز داخلی تامین شود و هم صادرات رونق بگیرد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در بودجه سال ۹۷ در حمایت از کالای داخلی و تولید در نشست های طولانی در زمینه های اقتصادی، کشاورزی بودجه های خوبی را پیش بینی و تصویب کرد و برای دستیابی به بودجه عملیاتی هم تلاش کرد.

وی یاداورشد: نگاه مجلس تصویب بودجه ای مناسب برای کمک به دولت بود و در زمینه حمایت از تولید داخلی و صنایع نیز به خوبی عمل کرد تا تولیدکنندگان بتوانند رقابتی سالم با رقبای خارجی داشته باشند.

طاهرخانی اظهارداشت: با برند سازی در برخی محصولات می توانیم هم مصرف کننده داخلی را جذب کنیم و هم در صادرات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یادآورشد: مجلس شورای اسلامی با کمک سایر قوا در صدد حمایت جدی از تولید داخلی است تا به اشتغال و اقتصاد کشور کمک شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15فروردین1397، کدخبر: 4263435: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدواریم که این جدیتش هم حفظ بشه هم اینکه تبدیل به عمل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین