پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان خبر داد و گفت: اعتبارات تملک دارایی استان تا پایان فروردین پرداخت می‌شود.

شعار سال: امیر خلیلی خواه صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های مرتبط، ۱۰۰درصد اعتبارات استان تخصیص پیداکرده است، ابراز داشت: در حوزه اعتبارات تملک دارایی بخشی از اعتبارات باقی‌مانده تا پایان فروردین ماه پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه برنامه جامع اقتصادی استان سمنان تا پایان فروردین ماه تدوین خواهد شد، افزود: این برنامه جامع اقتصادی در واقع نقشه راهی برای پیشرفت و توسعه استان محسوب می‌شود که با استناد بر آن بتوانیم ضمن ارائه راهکارهای مناسب به منظور جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذار تلاش کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان بابیان اینکه حفظ تولید و خروج از رکود از اولویت‌های کاری مسئولان محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی این مهم می‌طلبد تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را با محوریت تولید داخل به عنوان اولویت های سال ۹۷ دنبال کنیم.

خلیلی خواه بابیان اینکه اولویت خرید دستگاه‌های اجرایی تولیدات داخل به‌ویژه محصولات استانی است، اضافه کرد: باید کالاهای موردنیاز بخش دولتی در استان سمنان احصاء و ضمن شناسایی کالاهای باکیفیت و معرفی آنان به ذی حسابان، زمینه خرید کالای داخلی در ادارات را فراهم کنیم.

وی ضمن بیان اینکه با حمایت از کالای ساخت استان سمنان، اشتغال افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: به دنبال رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان هستیم که با تسهیل روند ادارای می توانیم به رونق اقتصادی دست‌یابیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:4262862، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
خیلی خوب شده الان ؛ از این ببعد روند رشد و توسعه طرح های استان خیلی سریع تر انجام میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین