پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
شرکت نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام برای دومین بار از حکم دادگاه عالی روسیه برای همکاری با نهادهای امنیتی به منظور مقابله با تروریسم سرپیچی کرد.

شعار سال: شرکت پیام‌رسان تلگرام برای دومین بار از رای دادگاه عالی روسیه برای همکاری با نهادهای امنیتی این کشور در راستای مقابله با تروریسم سرپیچی کرد.

طبق گزارش رسانه‌های روسی، در صورت شکایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی روسیه به دادگاه، احتمال فیلترینگ تلگرام طی ماه‌های آینده وجود دارد.

تلگرام سال گذشته نیز از سوی دادگاه موظف به همکاری با نهادهای امنیتی روسیه شد اما از انجام آن امتناع کرد.

سرویس امنیت فدرال روسیه می‌گوید اعضای گروه‌های تروریستی مانند داعش از نرم‌افزار تلگرام برای ارتباط با یکدیگر و برنامه‌ریزی عملیات‌ها استفاده می‌کنند.

نهادهای امنیتی آمریکا، انگلیس و چند کشور اروپایی دیگر نیز درخواست‌های مشابهی را از نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله تلگرام مطرح کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 14 فروردین 97، کدمطلب:۶۴۸۸۶۲۷، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین