پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ظرفیت درون زایی برای توسعه این شهر، گفت: شورای اسلامی یزد با توسعه افقی و عمودی شهر یزد مخالف است.

شعار سال: سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ظرفیت درون زایی برای توسعه این شهر، گفت: شورای اسلامی یزد با توسعه افقی و عمودی شهر یزد مخالف است.

محسن عباسی‌هرفته با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌ توسعه بیش از پیش شهر یزد، اظهار کرد: متأسفانه شهر یزد به صورت جدی با سندرم کچلی در ساخت و ساز مواجه است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر نسبت جمعیتی شهر یزد به اراضی شهر بسیار پایین است، افزود: ما با رشد افقی شهر یزد مخالفیم زیرا شهر یزد مستعد توسعه درون زاست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه توسعه درون زایی را از جمله ویژگی های شهر یزد دانست و گفت: دورن زایی باید طرح ریزی الگوی توسعه شهر مورد توجه جدی قرار گیرد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متاسفانه در سال‌های اخیر نبود برنامه مشخص، توسعه نامتوازن و نامبارکی را برای شهر در پی داشته است، تصریح کرد: امروز تبعات منفی متعدد برنامه ریزی نکردن در گذشته در زمینه‌های متنوع از اجتماعی تا خدمات رسانی و مدیریت شهری گریبانگیر شهر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب:97011704204، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
چه تیتر جالبی زده شعار سال! امیدوارم هرچی خیرشونه و خواست مردمه اتفاق بیفته دیگه
ر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین