پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
یک کنسرسیوم رسانه‌ای با مشارکت اپراتورهای تلفن همراه کشور، برخی بانک‌های خصوصی و یک شرکت نرم‌افزاری معتبر و صاحب دانش فناوری خارجی در حوزه رسانه‌های اجتماعی با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌ای اجتماعی در کشور شکل گرفته است.

شعار سال: سعید مارکلایی مدیر این پروژه در این خصوص گفت: این کنسرسیوم با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌های اجتماعی خدمات محور، امن و بدون محدودیت راه اندازی شده است و در این راستا حمایت و پشتیبانی از پیام‌رسان «آی گپ» به عنوان اولین محصول این کنسرسیوم در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: راهبرد این کنسرسیوم توسعه و ارائه خدمات مبتنی بر مکان در قالب رسانه اجتماعی و با هدف رفع نیازمندی‌های مردم و مخاطبین است. طراحی و ارائه خدمات بانکی، بیمه ای، ارزش افزوده موبایل، سلامت و تجارت الکترونیکی از جمله خدماتی است که توسط این کنسرسیوم هدفگذاری شده است.

مارکلایی در پاسخ به این سوال مبنی بر ارائه نام شرکت‌های فعال در این کنسرسیوم گفت: هم اکنون تشریفات حقوقی و اداری برای ثبت این کنسرسیوم در حال انجام است و در آینده بسیار نزدیک پس از طی این تشریفات در یک رویداد خبری تشکیل این کنسرسیوم و شرکت های مشارکت کننده در آن به رسانه ها و افکار عمومی اعلام خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 18 فروردین 97، کد طلب: 6492395: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
این کار ها فایده ندارد ؛ مردم سراغ این برنامه های داخلی نخواهند رفت
به عبارتی این راهش نیست
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
بذارید مردم راه خودشون رو پیدا کنن شما از پیامرسانهای داخلی حمایت کنید و خدمات بهتر ارائه کنید تا خود مردم ترقیب به استفاده از این پیامرسانها شوند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین