پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۷
مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی گفت: 11 رویداد فرهنگی مستمر در 10 بنای تاریخی صندوق احیا در شش ماهه نخست امسال برگزار می شود.

شعارسال: پرهام جانفشان اظهار کرد: 11رویداد فرهنگی در 10 بنای تاریخی صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی در 6 ماهه نخست سال 97 به صورت مستمر و با محوریت صنایع دستی، گردشگری غذا و میراث ناملموس برگزار می شود.

نخستین رویداد فرهنگی سال جاری 29 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت در مجموعه خانه های تاریخی ابرکوه برگزار خواهد شد و 12 تا 18 اردیبهشت ماه، خانه کلانتر سمنان، میزبان ادامه این برنامه با اتکا به داشته های بومی خود خواهد بود.

کاروانسرای تاریخی افضل شوشتر در استان خوزستان، دیگر بنای در حال بهره برداری صندوق احیا در روزهای پایانی اردیبهشت ماه (22 تا 28) با برنامه های ویژه، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

در ادامه برگزاری رویدادهای فرهنگی صندوق احیا و در روزهای آغازین خرداد ماه (2 تا 9 خردادماه)، این خانه باقری هاست که با توجه به زیبایی های کم نظیر شهر گرگان و این بنای تاریخی، علاقه مندان را پذیرا خواهد بود.

برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در خانه یزدان پناه قم، بخش دیگری از برنامه فرهنگی است که از 13 تا 20 خرداد ماه در این خانه تاریخی برگزار می شود، بعد از این مراسم که با ارائه میراث معنوی شهر قم نیز همراه است، حمام تاریخی سالار سلطانیه استان زنجان، اقدام به برپایی ادامه جشنواره یاد شده خواهد کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی دنیای سفر، تاریخ انتشار: 22فروردین1397، کدخبر: 11822: www.donyayesafar.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
ایران مهد فرهنگ و تمدن است ؛ این کشور پتانسیل های بسیاری برای دوستداران فرهنگ در جهان دارد و برای آن ها میتواند جالب باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
هرچقدرر این جشنواره ها و برنامه ها بیشتر باشه باعث رونق گردشگری و شناسوندن قابلیت ها و تمدن های ما به بقیه کشور ها میشه.
ا.ف ۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین