پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲
مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال حدود یک میلیارد تومان از محل درآمدهای صندوق احیا را به خزانه دولت واریز کنیم.

شعارسال: پرهام جانفشان عراقی مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی گفت: درآمدهای حاصل از فعالیت‌های صندوق و اجاره بناهای تاریخی را به محل درآمدهای خزانه واریز می‌کنیم در موافقت نامه ای با سازمان مدیریت قرار شد که اگر وجهی واریز می‌شود در برنامه سالانه این هزینه کم کم به صندوق احیا برگردد.

جانفشان عراقی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌کنیم یک میلیارد تومان به خزانه واریز کنیم تصریح کرد: هزینه‌ها دوباره به بناها برنمی‌گردد چون هر کدام از آن‌ها به سرمایه‌گذار واگذار شده است و توسط سرمایه گذار نیز مرمت می‌شود.

وی ادامه داد: منابع درآمد ما تنها اجاره بناهای تاریخی یا واگذاری آن‌ها نیست بلکه منابع دیگری نیز وجود دارد از جمله منابع حاصل از فعالیت‌های دیگری که در صندوق می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19اسفند1396 ، کدخبر: 4247566: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین