پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و شرکت کنندگان در اولین همایش بین‌المللی القدس وجهتنا (قدس مقصد ماست) در دمشق با رئیس جمهوری سوریه دیدار کردند.

شعارسال: شرکت کنندگان در اولین همایش بین‌المللی القدس وجهتنا (قدس مقصد ماست) در سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کردند.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار تاکید کرد تفرقه افکنی و تقویت جریان‌های افراط گرا، سلاح اصلی دشمنان امت اسلامی است.

بشار اسد گفت: سلاح اصلی که دشمنان از آن استفاده می‌کنند تفرقه افکنی، تقویت افراط گرایی و ایجاد شکاف‌های دینی و فکری میان اعضای یک جامعه است.

وی افزود: وحدت مسلمانان مبتنی بر ریشه‌ها و اصول دینی، برای حمایت از جوامع ما در برابر طرح‌های تفرقه افکنانه غرب که با هدف تضعیف ما اجرا می‌شود، کافی است.

رئیس جمهور سوریه همچنین با تاکید بر اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت امت اسلامی و نقش علمای دینی در گفتگوی آزاد در جوامع خاطر نشان کرد: ریشه اصلی آنچه امروز امت اسلامی با آن روبروست، تلاش برای جدا کردن هویت ملی و دینی از یکدیگر و سرپوش گذاشتن بر این واقعیت است که ما ریشه های یکسانی داریم.

شایان ذکر است که اولین همایش بین‌المللی القدس وجهتنا (قدس مقصد ماست) در سوریه به همت وزارت اوقاف سوریه و با همکاری دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه، مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مدت دو روز در تاریخ ۲۱و۲۲ فروردین ماه برگزار گردید.





سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار: 23فروردین1397، کدخبر: 734970: www.fa.abna24.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
اسد یک شخصیت بیاد ماندنی است ؛ او و ملت سوریه سال هاست در قبال دشمنان خارجی تاب آورده اند و مقاومت کرده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین