پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
سی‌ان‌ان در یادداشتی به اقدام احتمالی نظامی ترامپ و همپیمانان آمریکا علیه حکومت سوریه پرداخته است.
شعارسال: سی‌ان‌ان نوشت: آمریکا از سال ۲۰۱۴ در سوریه حضور دارد و هزاران بار این کشور را بمباران کرده و حتی به طور مستقیم پایگاه هوایی شعیرات را هدف قرار داد. اما باید گفت که حکومت سوریه با حملات موشکی ساقط نخواهد شد و این حملات، مخالفانِ در آستانه شکست دمشق نیز جانی دوباره نخواهند گرفت.

ترامپ یک راه دیگر هم دارد و آن حمله همه‌جانبه به سوریه- همانند عراق- است که این هم با تبعات فاجعه‌بارش هرگز عاقلانه نخواهد بود. ممکن است سوریه حمله شیمیایی دوما را انجام داده و یا انجام نداده باشد؛ هرچند مدارکی که نشان دهند دمشق در این حمله دست داشته بسیار ضعیف است.

سی‌ان‌ان در بخش دیگری از این یادداشت به حضور ایران در سوریه نیز پرداخته و نوشته: مشکل اصلی ترامپ در سوریه، روسیه نیست بلکه ایران است. ترامپ می‌خواهد ایران را از سوریه بیرون بیندازد؛ اما مشکل ترامپ اینجا است که ایرانی‌ها در سوریه، از آمریکا نمی‌ترسند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1397 ، کدخبر: 551865 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
اگر روسیه وارد جنگ بشه واقعا فاجعه به بار خواهد اومد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
تنها نتیجه ای که دارد خودی نشان دادن برای جهان است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین