پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به سیاست استعماری دشمنان مقاومت، تصریح کرد: مثلث شرارت (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را در لیست تروریسم قرار می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم که در سوریه منتظرتان هستیم، با شما خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد.

شعارسال: به‌دنبال تحرکات اخیر آمریکا در منطقه که با تهدید سوریه و لفاظی‌های «دونالد ترامپ» علیه محور مقاومت همراه شده است، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء بیانیه مهمی صادر کرد.

حجت‌الاسلام «اکرم الکعبی» در این پیام، شکست تروریسم در عراق و سوریه را آبروریزی برای ائتلاف آمریکایی توصیف نموده است که می‌خواهد بقایای داعش را در نزدیکی «البوکمال» سوریه و «وادی حوران» عراق حفظ کند.

وی در ادامه «دونالد ترامپ» را فردی «احمق» و «شرور» خوانده است که تلاش می‌کند طرح شکست‌خورده آمریکا برای حفظ تروریست‌ها و حمایت از رژیم صهیونیستی را با ورود مستقیم به میدان کارزار احیا نماید.

در بیانیه دبیرکل نُجَباء تصریح شده است: این سیاست استعماری ما را وا می‌دارد تا با افتخار اعلام کنیم که مثلث شرارت (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را در لیست تروریسم قرار می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم که در سوریه منتظرتان هستیم، با شما خواهیم جنگید و پیروز خواهیم شد؛ همانطور که بر تروریست‌های ساخته دست شما نظیر داعش و النصره پیروز شدیم.

الکعبی در انتهای پیام خود خطاب به دشمنان مقاومت تأکید کرده است: اجازه نخواهیم داد که طرح شیطانی شما کشور‌های ما را نابود کند یا مقدسات‌مان را هدف قرار دهد. خداوند یاور ماست و او بهترین یاری‌گر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 23فروردین1397، کدخبر: 286469: www.defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
سوریه به زودی جنگ داخلی آن تمام میشد و سوریه میماند و این اشغال گران
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین