پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
بیست نفر از غیرنظامیان سوری در حمله امروز جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به منطقه «السوق» در شهر «هجین» واقع در ریف دیرالزور، کشته شدند.جنگنده‌های ائتلاف به اصلاح ضد داعش، عصر امروز منطقه مسکونی «السوق» در ریف دیرالزور واقع در شرق سوریه را بمباران کردند که بر اثر آن ۲۰ غیر نظامی سوری از جمله ۹ کودک و هشت زن کشته شدند.

شعار سالحملات ائتلاف به اصلاح ضد داعش به فرماندهی آمریکا به مناطق مسکونی در شهر «هجین» مقر اصلی داعش در ریف دیرالزور، در هفته‌های اخیر افزایش پیدا کرد.

ائتلاف آمریکایی روز چهارشنبه هم منطقه‌ای را در شهر هجین هدف قرار داد که در پی آن ۲۰ نفر دیگر از شهروندان سوری کشته شدند.

جنگنده‌های ائتلاف به اصلاح ضد داعش، عصر امروز منطقه مسکونی «السوق» در ریف دیرالزور واقع در شرق سوریه را بمباران کردند که بر اثر آن ۲۰ غیر نظامی سوری از جمله ۹ کودک و هشت زن کشته شدند.

ائتلاف آمریکایی در هفته‌های گذشته حملات خود به دیرالزور را تشدید کرده و ده‌ها بار روستاها و شهرک‌های آن هدف قرار داده است.

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی دیشب (جمعه شب) نیز به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش روستای «الشعفه» در دیرالزور را هدف قرار دادند که در پی آن دست کم 11 غیر نظامی که بیشترشان زن و کودک بودند، کشته و ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

آمریکا بارها به بهانه بمباران مواضع داعش، مناطق مسکونی اهالی استان دیرالزور در شرق سوریه را بمباران کردند که در طول حدود یک ماه گذشته بیش از 100 غیرنظامی در این مناطق کشته و صدها نفر نیز مجروح شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری العالم تاریخ انتشار 3 آذر 97، کدخبر: 3913401، www.alalam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین