پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود، ۱۸ نفر از افراد توان‌یاب را در مرکز تماس این مجموعه به کار گرفت.

شعار سال: با هماهنگی های بعمل آمده با موسسه خیریه رعد الغدیر، 18 نفر از افراد توان یاب این موسسهبا شروع پروازهای نوروزی در مرکز تماس شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مشغول بکار شدند. مهندس آدم نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن بازدید از مرکز تماس شهر فرودگاهی به گفت و گو با نیروهای توان یاب مشغول به کار در این مرکز پرداخت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

این افراد در سه شیفت کاری از 29 اسفند ماه 1396 تا 21 فروردین 1397 به 22 هزار و 250 تماس مردم و مسافرین با شماره 096330 پاسخ دادند که مدت هر مکالمه بین 21 الی 52 ثانیه بوده است.

جدول عملکرد مرکز تماس شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به شماره 096330 با بکارگیری نیروهای توان یاب موسسه خیره رعد الغدیر را مشاهده می کنید:


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پرواز خبر، تاریخ 24 فروردین 97، کد مطلب: 64008: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
امیدوارم که این روند ادامه پیدا بکنه در مراکز مختلف
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین