پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان این‌که فرودگاه مهرآباد یکی دو روز در سال بحران ندارد، گفت: امسال میزان پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه مهرآباد به ۱۸میلیون نفر افزایش می یابد.

شعار سال: علی رستمی در مراسم معارفه مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: امسال میزان پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه مهرآباد به 18میلیون نفر افزایشمی یابد.

وی تصریح کرد: سالانه 140هزار پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام می شود، به عبارتی روزانه به طور میانگین 400 پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام صورت می‌گیرد.

مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد یادآور شد: در فرودگاه مهرآباد اقدامات متعددی در حوزه های تاکسیرانی، اعزام و پذیرش، و... برای آرامش مسافران اجرایی شده است.

رستمی در ادامه به مسائل و مشکلات فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: در فرودگاه های دیگر کشور سالانه یک یا دو روز بحران دارند، اما فرودگاه مهرآباد تقریبا هر روز دچار بحران است و فقط یکی دو روز در سال بحران ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:33519، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین