پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
رئیس کمیسیون آموزش از کمیته رصد برجام خواست حقایق را در مورد پولهای بلوکه شده با مردم در میان بگذارد تا از گسترش شایعات جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون آموزش از کمیته رصد برجام خواست حقایق را در مورد پولهای بلوکه شده با مردم در میان بگذارد تا از گسترش شایعات جلوگیری کند.

در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در نطق میان دستور خود از جریان اصولگرایی در تهران به خاطر پذیرش نتیجه انتخابات علی رغم شکست تشکر کرد و گفت: جریان اصولگرایی ثابت کرد که در چارچوب های قانون رفتار می کند.

رئیس کمیسیون آموزش از کمیته رصد برجام خواست برای جلوگیری از شایعات، حقایق را با مردم درمیان گذارد و گفت: کمیته برجام باید اعلام کند که چه میزان از پولهای بلوکه شده آزاد شده و چه میزان در اختیار دولت و بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی با انتقاد از گسترش رکود در کشور گفت: صنایع در حال تعطیلی است و اگر دولت تمهیداتی برای خروج از رکود نیندیشد، تبعات اجتماعی آن برای نظام هزینه ایجاد می کند.

زاهدی با بیان اینکه معادن در حال تعطیلی هستند، گفت: کارخانه های ذوب آهن در حال تعطیلی است و همین امر باعث شده معادن ذغال سنگ و معادن سنگ آهن تعطیل شود و کارکنان آنان ماه هاست که حقوقی دریافت نکرده اند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار سه‌شنبه 18 اسفند 1394، کد مطلب: 3575664 : www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین