پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
فرماندار شهرستان گرمه گفت: انتظارها در زمینه جذب سرمایه گذار برای فعالیت های معدنی در این شهرستان برآورده نشده و در مجموع مطلوب نیست.
شعارسال: محمد زاده فرماندار شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: در گرمه معادن خوبی داریم که ظرفیتی برای توسعه است اما در این حوزه کمتر فعالیت شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های معدنی گرمه کمتر معرفی شده است افزود: گفته می شود برای رونق معادن باید بخش خصوصی سرمایه بیاورد اما بخش خصوصی را ما باید جذب کنیم زیرا با منتظر ماندن سرمایه گذار وارد شهرستان نمی شود.

فرماندار شهرستان گرمه با اشاره به اینکه گاهی سرمایه گذارانی هستند که درخواست سرمایه گذاری دارند اما ظرفیت ها را نمی شناسند و اطلاع ندارند اظهار داشت: ریسک سرمایه گذاری در بخش معدن بالاست و سرمایه گذار در تلاش است که از سودده بودن سرمایه گذاری خود اطمینان کسب کند و این امر باید توسط صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: شهرستان گرمه قطب سنگ مرمریت است و اکنون دو معدن مرمریت فعال در شهرستان داریم اما یکی از این معادن با مشکل زیادی روبه رو است و به دنبال دریافت تسهیلات است.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم تا از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکل این واحد معدنی برطرف شود.

علی محمدزاده افزود: برای ایجاد واحدهای فرآوری در حوزه معادن سنگ مرمریت نیز پیگیر هستیم اما مشکلی که مشکل تمام کشور درگیر آن است رکود در ساخت و ساز و بازار مسکن است و کاهش چشمگیر ساخت و ساز بازار فعالیت در سنگ ها را هم با مشکل و چالش روبه رو ساخته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 مهر 1395، کدخبر: 915658، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
چرا به صادرات فکر نمی کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین