پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در حال حاضر در استان لرستان ۱۶ موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی مشغول فعالیت هستند .

شعار سال: علی آشتاب با اشاره به نقش کاریابی ها در افزایش کارآیی بازار کار و گسترش فرصت های شغلی اظهار داشت : در حال حاضر در استان لرستان ۱۶ موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز و مشغول فعالیت هستند که در سال ۱۳۹۶ توسط این کاریابی ها تعداد دو هزار ۱۰۷ نفر از افراد جویای کار در واحدهای اقتصادی بکار گمارده شده اند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه کاریابی ها زمینه برقراری ارتباط هوشمندانه منابع انسانی با فرصت های شغلی برای کارجویان استان را مهیا می کنند افزود : هدف از تأسیس مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابیهای غیردولتی ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصتهای شغلی ، تأمین نیرو برای کارفرمایان و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصتهای شغلی است .

آشتاب در رابطه با بیشترین گروه سنی جویندگان کار در استان تصریح کرد: بیشترین جویندگان کار در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال قرارگرفته‌اند که ۵۰ درصد جمعیت جویندگان کار را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تقریباً ۶۴ درصد جویندگان کار استان در سال ۹۶ بدون مهارت بوده است گفت: ۹۴۵ نفر برای کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه‌ای استان لرستان معرفی شد

Bottom of Form

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 22 فروردین 97، کد مطلب: -: www.porsna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین