پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۵۴۰ نفر در فرصتهای شغلی بخش خصوصی توسط موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی وارد چرخه اشتغال شدند.

شعار سال: هوشنگ دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی میزان ایجاد فرصتهای شغلی برای کارجوران در استان اردبیل اظهار کرد:‌ در سال گذشته از تعداد 12 هزار و 190نفر متقاضی ثبت‌نام شده برای اشتغالدر استان بالغ بر چهار هزار و 540 نفر در فرصتهای شغلی بخش خصوصی توسط موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی وارد چرخه اشتغال شدند.

وی گفت: در سال 95 با همکاری دستگاههای متولی بیش از یک هزار و 660 فقره مجوز مشاغل خانگی صادر شده و بیش از 594 نفر برای راه‌اندازی شغلهای خانگی از میان رشته شغلهای تعریف شده با اعتبار بالغ بر 29 میلیارد و 500 میلیون ریال از تسهیلات مشاغل خانگی در استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند.

دشتی افزود:در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری، انتقال تکنولوژی و استفاده از تخصص اتباع خارجی در زمینه نصب و راه‌اندازی ماشین آلات بنگاههای اقتصادی تعداد 11 جلسه هیئت فنی اشتغال اتباع خارجی تشکیل شد که برای 29 نفر پروانه کار اتباع خارجی صادر و نیز تعداد 11 فقره پروانه کار تمدید شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه به ویژه در بین دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بیکاران جویای کار همکاری تنگاتنگ این اداره کل با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای برگزاری نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ICT توسط این مدیریت انجام شده ودر این زمینه 11 نشست در سال 95 برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کار و نیز رویکرد جوانان از مزدبگیری به کارآفرینی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان دو دوره آموزش کارآفرینی در مدارس با عنوان شغل آینده منو با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهی متخصص در حوزه کارآفرینی برگزار شده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، انعقاد تفاهم نامه کارآفرینی با اداره کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است و پس از آن،دوره های آموزشی کارآفرینی به صورت برنامه‌ریزی شده در سطح استان اجرا خواهد شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: دو مورد همایش کارآفرینی برای کارجویان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز با هدف توسعه اشتغال و کارآفرینی با حضور بیش از 500 نفر با همکاری دانشگاههای استان برگزار شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375658: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
بازم شما برید این خش رو اذیت کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین