پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از جذب کامل اعتبارات سال گذشته بخش مشاغل خانگی این استان خبر داد.

شعار سال: قاسم رحیمی بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: اعتبارات با همکاری بانک صادرات و پیگیری مدیران استانی به صورت کامل جذب شده است.

وی با اشاره به تلاش کارگروه اشتغال به ایجاد فرصت‌های شغلی ادامه داد: به همین منظور طرح کارورزی در قالب بسته‌های اقتصاد مقاومتی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ثبت‌نام شش هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ۳۰ واحد پذیرنده استان در این طرح اشاره کرد و گفت: افرادی که آموزش‌های کارورزی دیده‌اند مشغول به کار می‌شوند.

به گفته رحیمی در تولید، هزینه منابع انسانی یکی از هزینه‌های جدی تلقی می‌شود که طرح کارورزی با آسیب‌شناسی آن به دنبال ایجاد زمینه‌های شغلی واقعی است.

وی همچنین به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز توسط کارگران استان در المپیک کارگران جهان اشاره کرد و گفت: این رقابت در کشور لتونی برگزار شد و آقایان محمد داداشی، اسلام عیدی و صادق اصبری موفق به کسب مدال شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 تیر 96، کد مطلب: 4012100:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین