پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 28 باند در 24 ساعت گذشته گفت: با توجه به اقدامات پلیس، امسال نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

شعار سال: سردار ساجدی نیا در هفتمین طرح دستگیری سارقان پایتخت و حومه در جمع خبرنگاران گفت: با سعی و تلاش در رابطه با برقراری امنیت، پلیس آگاهی، برخورد با سارقان منزل و خودرو را در اولویت خود قرار داده است و امسال بیش از 12 درصد با کاهش سرقت مواجه بوده‌ایم. 28 باند سارق منزل و خودرو در طول 24 ساعت گذشته و در طی اقدامات دو ماهه پلیس دستگیر شدند.

وی ادامه داد: 72 درصد این افراد سابقه‌دار هستند و دوران محکومیت‌شان را گذرانده‌اند و بعد از آن مجددا جرایم خود را آغاز کردند. ما از دستگاه قضایی خواهش می‌کنیم با مرخصی سارقان و محکومین از این دست موافقت نکنند تا آرامش در سطح شهر و کشور داشته‌ باشیم. البته آرامش کامل داریم و پلیس پیشگیری و آگاهی در این ایام آمادگی کامل را دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه در این طرح 137 نفر بازداشت و دو مالخر دستگیر شدند ادامه داد: از آغاز امسال تاکنون فقط در مجموعه پلیس آگاهی بیش از هزار و 300 باند دستگیر شدند. متأسفانه میانگین سنی متهمان کاهش یافته و به 18 تا 20 سال رسیده است.

وی با اعلام اینکه طرح‌های امنیت محله محور تا پایان سال ادامه دارد، گفت: این طرح سال دیگر نیز با قوت و قدرت ادامه دارد. ما همچنین با کسانی که ایجاد مزاحمت می‌کنند اقدام می‌کنیم و در مرحله دیگر که قبل از چهارشنبه آخر سال است طرحی برای دستگیری این افراد داریم.

ساجدی‌نیا اذعان داشت: طرح برقراری امنیت در دو مرحله اجرا می‌شود؛ مرحله اول 15 اسفند تا 29 اسفند است و مرحله دوم یکم تا 15 فروردین و در طی این مدت اقدامات پلیس مضاعف می‌شود. ما در محدوده‌هایی که محل تردد مردم جهت خرید است پلیس پیاده، موتورسوار و سوار خودرو به صورت نامحسوس و محسوس در مقابل این مراکز قرار دارند و امنیت آنجا را تحت کنترل می‌گیرند. به کلیه مراکز خدماتی مانند رستوران‌ها یک ساعت اضافه کار داده شده است و مغازه‌ها باز هستند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند و همکاران راهنمایی و رانندگی و پلیس مترو در این رابطه امنیت لازم را برقرار می‌کنند.

وی در رابطه با بحث گذرنامه تا پایان 29 اسفند ماه گفت: برای اینکه گذرنامه‌ها زودتر صادر شود کمیسیون بررسی موارد خاص که دو هفته یکبار یا هفته‌ای یکبار برگزار می‌شد در هر 48 ساعت یکبار برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار چهارشنبه 19 اسفند 1394، کد مطلب: 89890: www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین