پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: خودروهایی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و سبب نگرانی آنها شوند تا بعد از تعطیلات نوروزی با حکم قضایی توقیف می شوند.

شعارسال: سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی در ایام تعطیلات و پس از تعطیلات نوروزی گفت: در چند روز باقی مانده از سال با همکاری همکارانمان در ناجا و مردم برنامه خوبی را پیش بینی کرده و به خانواده ها برای چهارشنبه آخر سال توصیه می شود تا نکات ایمنی را مراعات و بر عملکرد فرزندان خود کنترل و نظارت داشته باشند.

* برخورد قانونی با سازندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه آسیب زا

وی با بیان این که با افرادی که مواد محترقه آسیب زا تولید و توزیع کنند طبق نظر قانونی برخورد قانونی می شود، گفت: این افراد ملاحظه آرامش و آسایش مردم را باید مدنظر قرار دهند و در برنامه چهارشنبه آخر سال با اجرای برنامه هایشان آرامش مردم را برهم نزنند چرا که بر اساس قانون هر حرکتی که از آنها سر بزند و سبب سلب آرامش مردم بشود، برخورد قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: همچون سنوات گذشته مردم و خانواده ها همکاری مناسب با پلیس داشته باشند.

* برخورد با افراد متخلف

اشتری تاکید کرد: کسانی که تخلف کنند طبق قانون جرم محسوب شده و با هماهنگی قضایی برخورد لازم بعد ازتعطیلات انجام خواهد شد، بر این اساس نباید کاری انجام شود تا آرامش مردم و رفت و آمد مردم را با مشکل مواجه کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که مردم باید حالت طبیعی و عادی داشته باشند، تاکید کرد: در بزرگراه ها و اتوبان ها حرکات خلاف انجام ندهند چرا که همکاران ما برخورد لازم را با آنها خواهند داشت، چرا که چهارشنبه آخر سال برای خانواده ها نگران کننده است و آسیب هایی را به برخی از افراد وارد کرده. به همین ترتیب مایل هستیم که چند روز باقی مانده از سال به خوبی بگذرد و ورود به سال 95 با آرامش همراه باشد.

اشتری با اشاره به برگزاری همایش سراسری پلیس راهور و راه های ناجا با عنوان یکی از برنامه های نوروز 95 گفت: سال آینده با آمادگی کامل همکاران مان در سراسر کشور آغاز خواهد شد و اقدامات همکاران ما نیز از چند روز آینده آغاز می شود و به مردم توصیه می کنیم همکاری خوبی با ماموران ما داشته باشند تا کمترین آسیب را ببینند.

وی با بیان این که دو نوع شهر در سفرهای نوروزی وجود دارد، گفت: یک سری از شهرها مسافرفرست و برخی مسافرپذیر هستند که در هر دوی این شهرها همکاران ما آمادگی لازم در برخورد با جرایم و همچنین برخوردهای پیشگیرانه را دارا هستند.

وی افزود: در شهرهایی که در ایام نوروزی از سکنه خالی می شود، ماموران ما برای جلوگیری از سرقت حضور داشته و گشت های خود را اضافه کرده ایم و اگر مردمی تحرکی را مشاهده کردند که مشکوک بود، سریعا با 110 که در سراسر کشور آماده پاسخگویی است؛ تماس بگیرند.

اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) گفت: هفت قرارگاه فرعی زیر نظر این قرارگاه فعالیت دارند که قرارگاه های سرقت، راهنمایی و رانندگی و امنیتی از جمله این قرارگاه هاست که آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16اسفند1394، کدخبر: 81991797: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین